Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2011 Pazartesi

pardon .. birşey söylicem ..kafayı yemek üzereyim

ne yazıcamı bilmiyorum nerden başlayacağımı da kafayı yemek üzre olduyğumu biliyorum neden olduğunu bilmiyorum bunu bana kimin yaptığını da sanırım depresyon a giriyorum .. eyvallah deyip geçmeyi unuttum bağımlılığım arttı .. ne yapıcam bilmyirum ... dicek birşeyim kalmadı ..aslında içi dolu  ama şekli boş cümleler .. neyse bu yazıyı bir kaç gün sonra okuduğumda ayy ! çaresizmişim demekten korkuyorum ..kuvvet muhtemel dicem .. o düşünce bile beni şuan kötü ediyor şimdi düşündüklerim ileride bana acı veriyo neden bu şekilde düşünmüşüm diye neden bu kadar umutsuz kalmışım diye de üzülüyorum sonra da ... dışarıdan güçlü görünüyorum ama acizim sanırım .. keşke o da yanımda olsaydı , yanımıazda olsaydı böyle olmazdı diye düşünüyorum ...ne olacak , yarın ne olacak ... hıımm ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder