Bu Blogda Ara

30 Haziran 2011 Perşembe

saman alevi

insan neden niçin aldatır aldatılır .. biraz önce erkek arkadaşımla şiddetli bir tartışmaya girdim .. nedeni mi ne ? bakın anlatayım ..




bugün ben telefondan üye olduğumuz sosyal paylaşım sitesi olan face ! ten ona yazdım o cevabı geç verdi (klasik kız muhabbetleri ama inanın ki benim bu klişeleşmiş kıskançlıklarda hiç bezim yoktur ) fakat bana geç yazınca içimdeki cadı kazanı kaynadı ..halbuki güveniyorum yapmayacağını biliyorum .. neyse actım bir baktım bizim ortak olan benim pek samimi olmadığım bir kız arkadaşımızşla yazışmış ... ben yine savsak bir bireyim ye olayı iyice hazmetmeden estim gürledim ... sonra utandım yaptığımdan ..kaldı ki ben onun tüm kız muhabbetlerini bilir sohbet ederim .. sıcak dostane muhabbetlemizi olur açıkcası erkek arkadaşımla .. farklı olduğumuzu düşünüyorum bu konuda .. ben telefonunu karıştırmam mesela bende unutsa bile karıştırmam ..nedenini bilmiyorum ama karıştırırsam kendimi basit hissederim yapamam yapmıyorum da zaten ... güven çok mühim birşey bu konuda tabi ki ... 




duygusallık araya girince herşeyin gidişatı değişiyor ..tabi sonradan buzlar eriyor duvarlar yıkılıyor ...


sonra annem geldi yanıma ne oldu böyle diye üzüldüğümü görünce ana yüreği işte :


-kızım üzülme bak hasta olacaksın ..dedi 




onun bu söylemi genel olarak herseyi takmamdan inanılmaz derecede hassas olmamdan kaynaklanıyor ...




şimdi hergün olduğu gibi ben neden ölçüsüz hareket ediyorum .. özeleştirisi var .. cümlenin başından tutup icraate geçiyorum ki hooop ! bir bakıyorum yine aynı ... sonunu hak getire ne diyeyim ...





1 yorum: