Bu Blogda Ara

23 Haziran 2011 Perşembe

mezuniyet

zaman ne çabuk da akıp gidiyor. geçen gün  benim can dostum mezun oldu . Çok duygulandım bende seneye mezun olucam kısmetse :) salonda kepler atıldı aileler çocuklarının sevinçlerini yaşadı . çok güzel bir duygu benim ki nasıl olacak kim bilir :) dönüşte eski günleri yad ettik meğer tam 6 yıl olmuş biz tanış olalı . aynı dershanedeydik .aynı yolları beraber yürüdük aşık olduk ağladık aptal gibi ne kadar da uzun zaman olmuş diye hayıflandık hatta dedik ki bi 6 sene sonra da yine hayıflanırız eski günleri özleriz o dertli ama şimdiye nazaran neşeli günleri özleri dedik ..işte o zamanlar aşık olduğumuz zamanlar o zamanlarr çocukluk zamanları ..üzüntülü zamanlarda insan sığınacak liman arıyor sanırım bu da biz kızların aptal bahanesi ! sanırım o adam ara sıra aklıma geldiğine göre baya erin izler bırakmış bende nedeni ise belli hiç bir zaman beni sevmedi .. bundan burda bahsetmeye bile çekiniyorum .. ama evet sevmedi ondan sonra da sevmedi ondan sonra da !.. küçükken sen çok güzelsin gözlerin dünyada eşi benzeri bulunmaz bir güzellikte falan diye mubalağalı iltifatlar duyardım sen büyüyünce çok canlar yakarsın hııımmmm ! :) tarzında büyüdüm benim canım yandı küçükken denen bu şeylerin büyüdüğümde aksinin gerçekleşmesinden ötürü ..




geçmiş , geçmiş midir ? pehh !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder